Thursday, April 8, 2010

Sekitar Majlis Pelancaran Jalur Lebar REDtone
















Pada 6 April 2010 Majlis Pelancaran Perkhidmatan Jalur Lebar untuk SMK Lui Barat telah disempurnakan oleh YB Dato Seri Utama Dr. Rais Bin Yatim. Majlis yang penuh gemilang dengan warna merah tersebut dilancarkan secara besar-besaran oleh pihak REDtone dengan kehadiran lapisan pelbagai masyarakat dan termasuk kakitangan kerajaan terutama yang terlibat dengan pendidikan.

Pelajar asrama SMKLB tidak ketinggalan menyumbangkan tenaga dalam melancarkan perjalanan majlis tersebut. Antaranya sebagai pengibar bendera menyambut tetamu kehormat, pelayan dan penanggah jamuan, membantu urusetia, menyusun dan mengemas dewan dan mengindahkan sekolah. Yang paling menarik ialah sebagai pelakon dalam klip video pengenalan REDtone. Pihak sekolah amat berterima kasih di atas tenaga yang disumbangkan oleh pelajar asrama walaupun penganjur majlis adalah REDtone sendiri. Semoga perkhidmatan REDtone ini memberi manfaat kepada warga SMK Lui Barat.

Untuk melihat lebih banyak gambar sepanjang majlis berlangsung, layarilah laman facebook Smk Lui Barat dan laman web www.smkluibarat.com/hem

Tayangan Gambar